Pages

niedziela, 7 listopada 2010

S.R.F z Jesiennego Tułacza Gdańsk Jasień 2010

Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych relacją z Jesiennego Tulacza.
Zdjęcia można zobaczyć w galerii po kliknięciu na zdjęcie poniżej:

Jesienny Tułacz Gdańsk Jasień 2010 foto: Piotr Łopuchin / furbo.pl

Korzystając z przerwy chcialbym pogratulowac tym razem nie tylko uczestnikom ale również organizatorom, którzy pokazali wielką klasę w konkurencji żąglowania mapą na malej przestrzeni. Tu uklon w kierunku budowniczego trasy, którym byl Dominik Jeremiejczyk. Na uwagę zasluguje również frekfencja; w imprezie wzięlo udzial 443 osoby [ a nie jak napisałem wcześniej 'ponad 500' ], które wystartowały na dwóch trasach 30km, jednej 50km i trasie rowerowej 50km. Pogoda dopisala; bylo paskudnie jak to w nocy jesienią na Kaszubach ale później się rozchmurzylo i pokazaly się gwiazdy.

7 komentarzy:

  1. To czekamy na zdjęcia :) Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przygotowana impreza.
    Starowałem pierwszy raz w nocy, więc był we mnie niepokój jak to wszystko będzie wyglądało.
    Okazało się ,że było ...świetnie.
    Podziękowania dla organizatorów i ich wysiłek włożony w przygotowanie zawodów.

    Mały niedosyt pozostał tylko w temacie rywalizacji sportowej.
    Doskonale rozumiem fakt, ze dla wielu uczestników był to przemiły wieczorny spacer, dla wielu, walka z samym sobą i możliwość sprawdzenia się w trudnych warunkach.
    Dla wielu było to też czysta sportowa rywalizacja i dlatego uważam ,że powinna być króciutka dekoracja zwycięzców( i nie chodzi tu o żadne nagrody)
    Kilka osób , z którymi rozmawiałem też tak uważało.....
    No ale w sprawie dekoracji to ja już muszę chyba do orga napisać :))
    Pozdrawiam wszystkich uczestników a w szczególności Pana fotografa

    Radek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co piszesz [ Radek ], też czegoś mi na zakończeniu brakowało ale nie wiedziałem czego. Podczas takich zawodów mnogość tras zaburza trochę porównywalność ale faktycznie najlepsi tułacze powinni zostać wyczytani i wyróżnieni. Takie podsumowanie byłoby miłym i ciekawym akcentem.

    Plusem dla orgów było wywieszenie wzorcówek - można się szybko uczyć a chyba o to też chodzi, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. a co z resztą zdjęć bo to nie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi Drodzy, nie było dekoracji ponieważ podstawową zasadą Tułacza jest BRAK klasyfikacji zawodników. Zauważcie, że w wynikach nie ma podanych lokat, jakie zajęli zawodnicy - również osoby, które "oddały dziewice" są zapisane w kolejności losowej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasady to podstawa i należy je uszanować.
    Z drugiej strony, krótkie omówienie wyników mogłoby pomóc zapamiętać zasady wypełniania kart, tak skrzętnie omawiane podczas rozpoczęcia.

    Mnie po NMnO najbardziej nurtuje zwykle położenie PK, których nie znalazłem i analiza błędów a w tym moim zdaniem pomogła by na przykład prezentacja map wzorcowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetne foty! Tym razem wyszedł Ci ten świetlny wąż z czerwonym tłem (na Harpaganie nie było tego światła...) Mój ulubieniec w kategorii "Bez ludzi" to zdjęcie Wielkiego Wozu. Genialne! Gratuluję. A co do imprezy - jak zawsze doskonała zabawa, choć tym razem nieco łatwiejsza niż wiosną. Pozdry dla wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń

Witaj na stronie Furbo Mobilne Studio! Dodaj Swój komentarz!